Table of Contents Table of Contents
Previous Page  262 / 372 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 262 / 372 Next Page
Page Background

stil

260

Koku içeren parfüm, şampuan, oda spreyi gibi yüzlerce ürünü

sadece koklayarak içinde binlerce hammaddeden hangileri oldu-

ğunu belirleyebilen parfümörlük mesleğine dünyada sadece birkaç

yüz kişi sahip. Bu kişiler arasından dünyaca ünlü markalar için

çalışanların sayısı ise çok daha az. Yani milyon dolarlık burunlar

bir elin parmaklarını geçmiyor.

Bu özel yeteneğe sahip ve Parkim Fragrance House’da görev yapan

ünlü parfümör Herwick Tan “koku”nun günlük hayatımızdaki rolü

ile ilgili önemli tüyolar verdi. Tasarladıkları parfümlerle dünyadaki

koku trendlerini belirleyen parfümörler “Koku deyince akla ilk

olarak parfüm geliyor, ancak evinizin de bir kişiliği var, nasıl ki de-

korasyon bu kişiliği yansıtıyorsa, evinizin kokusu da bu tasarımın

bir parçası” diyor.

Özgün, kendine ait kimliği olan bir eve sahip olmak bazen bir

servete mal olabiliyor. Sehpanın üzerindeki küçücük bir biblodan

duvardaki tablolara kadar evimizi süsleyen her obje büyük bir

özenle seçiliyor. Ancak bu süreçte çok önemli bir detay göz ardı

ediliyor: Evinizin Kokusu…

Parkim Fragrance House parfümörleri,

ev kokularının da dekorasyonun bir

parçası olması gerektiğini, aksi takdirde

evimizde yaratmaya çalıştığımız kişiliğin

eksik kalacağını vurguluyor. “Klasik

bir evde mutlaka baharatlı ve woody

(odunsu) kokular tercih edilmeli. Çünkü

baharatlı kokular dekorasyondaki otantik

tasarımları tamamlar ve bütünlük sağlar.

Evinizin Tarzı Kadar

Kokusu da Önemli

Klasik Dekore Edilen Evlerin Kokusu:

Spicy (Baharat) – Woody (Odunsu)

ŞEREF KOLTUK

.jpg

DIAN AUSTIN COUTURE HOME

.jpg

MIRAGE

.jpg

TED BAKER

.jpg

WESTELM.COM

.

j

pg