Table of Contents Table of Contents
Previous Page  34 / 196 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 34 / 196 Next Page
Page Background

tasarım haber

A

ngelica Hicks’in sıra dışı yaratıcı yaklaşımından ve alaycı

üslubundan etkilenen Kreatif Direktör Alessandro Michele

şimdiyse Hicks’in birkaç çizimini seçerek sınırlı sayıda bir

tişört koleksiyonuna imza attı… Lansmanı 25 Mayıs’ta yapılan

koleksiyon ABD ve Avrupa’da özel olarak

Gucci.com

’dan satış su-

nuluyor. Koleksiyonda her birinden 100’er adet üretilmiş 11 farklı

tişört tasarımı yer alıyor; yani koleksiyonun dünya çapında toplam

1100 parçası mevcut bulunuyor. Sanat baskısına benzer şekilde,

koleksiyondaki her tişört özel bir etiketle numaralandırılmış bulu-

nuyor (örneğin 1/100).Unisex özellik taşıyan tişörtlerin 11 farklı

tarzı da eski tip metal bir kutuyla ambalajlanıyor; kutunun üzerin-

deyse tişörtteki çizimin aynısı yer alıyor. Her tişört renkli peçeteyle

sarılacak ve sert bir mukavva parçası etrafında, geleneksel göm-

lek paketleme usulüyle katlanacak. Fakat bu özel koleksiyonda

mevcut olan bütün baskıların bıçak izi minyatürlerini içeren bu

mukavvalar, müşteriler tarafından dekorasyon amaçlı kullanılabi-

lecek. Paketleme, koleksiyonun kendine has doğasını açıklayan

ve müşterileri #guccigeeks projesine katılarak markayla bağ kur-

maya teşvik eden yazılı bir kartla tamamlanıyor.

Gucci ve Angelica Hicks’in işbirliği tişört sınırlarını aşarak, Mila-

no ve New York duvarlarına da sıçradı Gucci şubat ayında, New

York City’nin Soho mahallesindeki Lafayette Sokağı’nda yer alan,

üzerinde San Franciscolu sanatçı Jayde Fish’in çiziminin bulun-

duğu 760 metre karelik Art Wall’unun açılışını yapmıştı. Gucci

Art Wall projesi, Angelica Hicks’in iki tasarımıyla genişledi. Tasa-

rımlardan biri ilk Art Wall’un bulunduğu, Manhattan’daki yerde,

diğeriyse eş zamanlı olarak Milano’nun Largo la Foppa’sında,

hareketli yaya bölgesi Corso Garibaldi’deki bir duvarda sergileni-

yor. Bu 176 metre karelik duvar çizimi 2 ay boyunca gösterilecek

ve değişmeye devam ederek yıl sonuna kadar özel sanat proje-

lerini sergileyecek.

New York’ta Colossal Media, Milano’da da Avrupa’nın yurtdışı

reklamcılığındaki lideri Urban Vision’ın yürüttüğü projede, tasa-

rımlar elle çizilmiş açık hava reklamcılığının neredeyse unutul-

muş sanat biçimini, güzelliğini ve eşsizliğini ifade ediyor.

Projenin etkinliğini arttırmak için, Angelica Hicks’in hazırladığı

bir Snapchat filtresi New York City’deki sanat çalışmasının civa-

rında kullanılabilir olacak. Ayrıca, Gucci App’i kullanarak Gucci

Art Wall ve Gucci mağazalarında mevcut Angelica Hicks’in ta-

sarımlarının yer aldığı kartpostalları görmek, çizimlerin animas-

yonlarını görüntülemek de mümkün olacak.

Yaptığı her proje ile büyük ses getiren Gucci, bu kez Britanyalı illüstratör Angelica Hicks ile çok yönlü bir projeye imza attı.

GUCCI’DEN SES GETİRECEK YENİ PROJE

32