haber
Ç
arpıcı tasarımları ve cesur dokunuşları, modern/loft
mobilya tarzıyla birleştirerek yaşam alanlarına yeni bir
soluk kazandıran Loda, “konsept mobilya” fikriyle oluş-
turduğu mağazalarıyla yurt içinde olduğu kadar yurt dışında
da ses getirmeye devam ediyor. Son hamlesini Filistin’de yapan
Loda, Ortadoğu’nun en önemli markalarından Rawaj ile anlaşa-
rak markalaşma anlamında büyük bir adım atıyor.
Loda, İsrail ve Filistin pazarının %40’ına hâkim olan ve kalite-
siyle Ortadoğu’daki lokomotif markalardan biri olan Rawaj’a
bayilik vererek mağaza zincirine iki yeni halka daha ekliyor.
Ortadoğu’daki en büyük mobilya mağaza zincirine sahip olan
Rawaj’ın 20 yıllık tecrübesi, Loda’nın “Mutluluğa hizmet eden
tasarımlar” felsefisiyle birleşiyor ve ev dekorasyonunda prestijin
adı yeniden yazılıyor.
Loda’nın yeni bayisi olan Rawaj, aynı zamanda Rawaj Kids mar-
kasıyla da Ortadoğu’da sektörünün önemli oyuncularından biri
konumunda. Bu anlamda önemli bir iş birliği içinde oldukla-
rını dile getiren Loda Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Davut
Karaçak konuyla ilgili yaptığı açıklamada; ‘‘Ortadoğu’nun en
prestijli markalarından biri olan Rawaj ile önemli bir franchise
anlaşması yaparak büyük bir yatırıma imza attık. 3 kat ve 2000
m2’de hizmet verecek olan mağazalarımız yenilenen dekoras-
yona, Loda ürünleri ve aksesuarları da eşlik edince rafine zevk-
lerin buluştuğu bir merkez haline gelecek. Bu mağaza atağı,
hem Türkiye’ye katma değer sağlayacak, hem de ürün farklık-
larımızın yanında, mağazamızdaki Loda konsepti ile Ortadoğu
pazarında fark yaratacaktır. Bu anlamda, Filistin’in bir numaralı
mağazası olması yolundaki hedefimize son hızla devam etmek-
teyiz’’ dedi.
Çizgi üstü konseptlerle Ortadoğu’da
Loda Rüzgarı esecek!
Tech Design Mobilya iştiraki olan Loda, 2000 yılından bu yana,
ileri teknolojiyi ve insan emeğini birleştirerek ürettiği mobilya-
larla sektörde kendine has bir yer edinen Loda, modern, yalın ve
fonksiyonelliğin ön planda olduğu bir mottosuyla ilerlemesini
sürdürüyor.
Tasarım anlayışına kattığı yeniliklerle mobilyada trendleri be-
lirleyen Loda’nın felsefini şöyle tanımlamak mümkün: Doğal ve
en kaliteli malzemeler, iddialı tasarımlar ve yeni bakış açıları,
minimalist ve özgür bir tavır. Felsefesini, hem yurt içi pazarına
hem de yurt dışı pazarına taşıyan Loda, Ortadoğu’nun mobilya
devi Rawaj ile başlattığı iş birliğiyle markalaşma sürecine ivme
kazandırmış oldu.
Hedefin rotası belli; “Devler Ligi”
Loda Mobilya, Gürcistan, Azerbaycan, Belarus’tan sonra İsrail
/ Filistin bölgesinde yaptığı bu son hamleyle global bir marka
olma yolunda emin adımlarla yürüyor. Yıl sonuna kadar atılım-
larına iki yeni konsept mağaza daha ekleyecek olan Loda’nın
hedefi ise yurtdışındaki satış payını artırarak dünya markaları
arasında söz sahibi olmak.
Mobilya Sektörünün Global Oyuncusu
Loda, Ortadoğu’da
Ev dekorasyonunda stil ve şıklığa rehberlik eden, ve sahip olduğu yüksek gustoyla ilham veren tasarımlara imza atan
Loda, kalite ve sitilini Ortadoğu’ya taşıyor. Yurt içi ve yurt dışında toplam 7 mağazası bulunan Loda Mobilya, Filistin’e
açacağı 2 mağazayla bu sayıyı 9’a yükseltiyor. Filistin’in en önemli şehirlerinden Ramallah ve Nablus’da iki ayrı
noktadan hizmet verecek olan Loda’nın yeni hedefi ise İsrail…
106




