Table of Contents Table of Contents
Previous Page  108 / 196 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 108 / 196 Next Page
Page Background

haber

Ç

arpıcı tasarımları ve cesur dokunuşları, modern/loft

mobilya tarzıyla birleştirerek yaşam alanlarına yeni bir

soluk kazandıran Loda, “konsept mobilya” fikriyle oluş-

turduğu mağazalarıyla yurt içinde olduğu kadar yurt dışında

da ses getirmeye devam ediyor. Son hamlesini Filistin’de yapan

Loda, Ortadoğu’nun en önemli markalarından Rawaj ile anlaşa-

rak markalaşma anlamında büyük bir adım atıyor.

Loda, İsrail ve Filistin pazarının %40’ına hâkim olan ve kalite-

siyle Ortadoğu’daki lokomotif markalardan biri olan Rawaj’a

bayilik vererek mağaza zincirine iki yeni halka daha ekliyor.

Ortadoğu’daki en büyük mobilya mağaza zincirine sahip olan

Rawaj’ın 20 yıllık tecrübesi, Loda’nın “Mutluluğa hizmet eden

tasarımlar” felsefisiyle birleşiyor ve ev dekorasyonunda prestijin

adı yeniden yazılıyor.

Loda’nın yeni bayisi olan Rawaj, aynı zamanda Rawaj Kids mar-

kasıyla da Ortadoğu’da sektörünün önemli oyuncularından biri

konumunda. Bu anlamda önemli bir iş birliği içinde oldukla-

rını dile getiren Loda Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Davut

Karaçak konuyla ilgili yaptığı açıklamada; ‘‘Ortadoğu’nun en

prestijli markalarından biri olan Rawaj ile önemli bir franchise

anlaşması yaparak büyük bir yatırıma imza attık. 3 kat ve 2000

m2’de hizmet verecek olan mağazalarımız yenilenen dekoras-

yona, Loda ürünleri ve aksesuarları da eşlik edince rafine zevk-

lerin buluştuğu bir merkez haline gelecek. Bu mağaza atağı,

hem Türkiye’ye katma değer sağlayacak, hem de ürün farklık-

larımızın yanında, mağazamızdaki Loda konsepti ile Ortadoğu

pazarında fark yaratacaktır. Bu anlamda, Filistin’in bir numaralı

mağazası olması yolundaki hedefimize son hızla devam etmek-

teyiz’’ dedi.

Çizgi üstü konseptlerle Ortadoğu’da

Loda Rüzgarı esecek!

Tech Design Mobilya iştiraki olan Loda, 2000 yılından bu yana,

ileri teknolojiyi ve insan emeğini birleştirerek ürettiği mobilya-

larla sektörde kendine has bir yer edinen Loda, modern, yalın ve

fonksiyonelliğin ön planda olduğu bir mottosuyla ilerlemesini

sürdürüyor.

Tasarım anlayışına kattığı yeniliklerle mobilyada trendleri be-

lirleyen Loda’nın felsefini şöyle tanımlamak mümkün: Doğal ve

en kaliteli malzemeler, iddialı tasarımlar ve yeni bakış açıları,

minimalist ve özgür bir tavır. Felsefesini, hem yurt içi pazarına

hem de yurt dışı pazarına taşıyan Loda, Ortadoğu’nun mobilya

devi Rawaj ile başlattığı iş birliğiyle markalaşma sürecine ivme

kazandırmış oldu.

Hedefin rotası belli; “Devler Ligi”

Loda Mobilya, Gürcistan, Azerbaycan, Belarus’tan sonra İsrail

/ Filistin bölgesinde yaptığı bu son hamleyle global bir marka

olma yolunda emin adımlarla yürüyor. Yıl sonuna kadar atılım-

larına iki yeni konsept mağaza daha ekleyecek olan Loda’nın

hedefi ise yurtdışındaki satış payını artırarak dünya markaları

arasında söz sahibi olmak.

Mobilya Sektörünün Global Oyuncusu

Loda, Ortadoğu’da

Ev dekorasyonunda stil ve şıklığa rehberlik eden, ve sahip olduğu yüksek gustoyla ilham veren tasarımlara imza atan

Loda, kalite ve sitilini Ortadoğu’ya taşıyor. Yurt içi ve yurt dışında toplam 7 mağazası bulunan Loda Mobilya, Filistin’e

açacağı 2 mağazayla bu sayıyı 9’a yükseltiyor. Filistin’in en önemli şehirlerinden Ramallah ve Nablus’da iki ayrı

noktadan hizmet verecek olan Loda’nın yeni hedefi ise İsrail…

106