Table of Contents Table of Contents
Previous Page  38 / 372 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 38 / 372 Next Page
Page Background

en yeniler

36

B

rokar kumaşlar, çiçek baskıları ve Sicilya esintili detay-

lar anne sevgisine övgüde bulunuyor. Domenico Dolce

ve Stefano Gabbana, “anne” sevgilerini Dolce & Gabba-

na 2016 İlkbahar/Yaz koleksiyonuyla podyuma taşıdı. Dolce &

Gabbana Mama’s Brocade koleksiyonu, vintage tarzıyla Sicilya

Adası’ndan esinleniyor. Brokar kumaş detaylı gözlükler, gerek

sofistike bir tarzda kabartmalı tek renkli versiyonuyla gerekse

kırmızı gül buketi ile süslenmiş çiçekli versiyonuyla barok

sarayların mobilyalarını anımsatıyor.

DOLCE&GABBANA’DAN

ANNE SEVGİSİNE İTHAFEN

T

ürkiye’de ve dünyanın her yerinde yaygın, güvenilir ve en iyi kalitede mo-

bilya sunan, müşteri ve insan kaynağını en değerli aktifi olarak kabul eden,

köklü geçmişine yakışır şekilde sürekli olarak fark ve değer yaratan, rakip-

lerinin örnek aldığı, evrensel, saygın ve piyasa değeri yüksek, lider dünya mobilya

markası olma hedefiyle yola çıkan Montel, attığı her adımla bu hedefe biraz daha

yaklaşıyor. Tasarım ve malzeme olarak en son teknolojik olanakları kullanarak da-

ima yüksek kalite standartlarında mobilyalar üreten Montel, müşteri memnuni-

yetini ön planda tutuyor ve mükemmelleşme anlayışını esas alıyor. Üstün nitelikli

oturma grupları ve ahşap üniteleri ile kusursuz proje ve uygulama sistemlerini bir

bütün halinde sunan marka 2016 yılı için önüne büyük hedefler koyuyor.

MONTEL RAHATLIK VE ŞIKLIĞI

BİR ARADA SUNUYOR