en yeniler
36
B
rokar kumaşlar, çiçek baskıları ve Sicilya esintili detay-
lar anne sevgisine övgüde bulunuyor. Domenico Dolce
ve Stefano Gabbana, “anne” sevgilerini Dolce & Gabba-
na 2016 İlkbahar/Yaz koleksiyonuyla podyuma taşıdı. Dolce &
Gabbana Mama’s Brocade koleksiyonu, vintage tarzıyla Sicilya
Adası’ndan esinleniyor. Brokar kumaş detaylı gözlükler, gerek
sofistike bir tarzda kabartmalı tek renkli versiyonuyla gerekse
kırmızı gül buketi ile süslenmiş çiçekli versiyonuyla barok
sarayların mobilyalarını anımsatıyor.
DOLCE&GABBANA’DAN
ANNE SEVGİSİNE İTHAFEN
T
ürkiye’de ve dünyanın her yerinde yaygın, güvenilir ve en iyi kalitede mo-
bilya sunan, müşteri ve insan kaynağını en değerli aktifi olarak kabul eden,
köklü geçmişine yakışır şekilde sürekli olarak fark ve değer yaratan, rakip-
lerinin örnek aldığı, evrensel, saygın ve piyasa değeri yüksek, lider dünya mobilya
markası olma hedefiyle yola çıkan Montel, attığı her adımla bu hedefe biraz daha
yaklaşıyor. Tasarım ve malzeme olarak en son teknolojik olanakları kullanarak da-
ima yüksek kalite standartlarında mobilyalar üreten Montel, müşteri memnuni-
yetini ön planda tutuyor ve mükemmelleşme anlayışını esas alıyor. Üstün nitelikli
oturma grupları ve ahşap üniteleri ile kusursuz proje ve uygulama sistemlerini bir
bütün halinde sunan marka 2016 yılı için önüne büyük hedefler koyuyor.
MONTEL RAHATLIK VE ŞIKLIĞI
BİR ARADA SUNUYOR




