Background Image
Table of Contents Table of Contents
Previous Page  198 / 260 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 198 / 260 Next Page
Page Background

haber

196

Fuga Mobilya Genel Müdürü Oğuzhan Erkutun, üretiminin yüzde 75’ini

iç piyasa, % 25’ini ise dış piyasaya yönlendirdiklerini belirtiyor. Hedef

kitleye doğru kanallardan, yüksek ürün kalitesiyle ulaşan marka üretim

kapasitesiyle ihracat başarılarına yenilerini eklemeyi amaçlıyor. 2014 yı-

lında 3.000.000 TL’nin üzerinde bir ihracat gerçekleştiren Fuga Mobilya

2015’te bu rakamı %50 artırmayı hedefliyor.

Yüzyılın sanatçıları Gaudi, Bach, Dali gibi dehalardan ilham alan ta-

sarımları ve Avrupa standartlarındaki üretimleriyle farklılaşan marka,

10.000 m2 alana kurulan İstanbul’daki fabrikasıyla, büyüme çalışma-

larında hızla ilerlemeye devam ediyor. 2013 yılında 10 milyon dolarlık

fabrika yatırımı ile öne çıkan Fuga Mobilya, gerçekleştirdiği 2 milyon do-

larlık yatırımlarıyla da bu yıl mağazalaşma sürecine ivme kazandırıyor.

Fuga Mobilya’nın 2015 Hedefi Yurt Dışı Ağını Genişletmek

İstanbul’da Modoko ve Masko’dan sonra Bostancı E-5 üzerinde bir mağa-

za daha açan Fuga Mobilya 2015 yılında açılacak diğer mağazalar için

ise araştırmalarını devam ettiriyor. Şu anda yurt içinde Antalya, Bursa,

Ankara Siteler, Anse MDM, İzmir, Samsun ve Adana’da, yurt dışında

ise Libya Tripoli, KKTC Leƨoşa, Bakü Azerbaycan, Süleymaniye Kuzey

Irak’ta mağazaları bulunmakta. 2015 hedeflerinde ise bu noktalara 2 veya

3 ülke daha eklemek var.

2015’in başında Hindistan, Yeni Delhi’de yapılan bayilik anlaşmasından

sonra Katar, İran, Ürdün, Birleşik Arap Emirlikleri ilk planda görüşmek-

te oldukları bölgeler. Rusya, Kazakistan ve Amerika ise 2015 ve sonrasın-

da mutlaka var olmak istedikleri noktalar arasında yer alıyor.

Mobilyada modern, fonksiyonel ve inovatif

ürünleriyle 1991 yılından bu yana sektörde yer alan

Fuga Mobilya, yıllık yirmi bin adede ulaşan yüksek

üretim kapasitesiyle dikkatleri üzerine çekiyor. Her

yıl üretimini yüzde 30 oranında artırma hedefleriyle

öne çıkan Fuga; 24. yılında marka değeri ve özgün

tasarımlarıyla, modern hayatın mobilyalardaki

temsilcisi oluyor.

FUGA MOBİLYA

Hindistan Mağazasıyla

Satış Ağını Genişletiyor

Müşterileriyle sıkı bir bağı olan, onların neyi iste-

diğini bilip buna göre şekillendirdiği tasarım anla-

yışıyla ‘’Yaşam alanları yaratır’’ mottosunu hayata

geçiren Fuga, müşterilerine ücretsiz iç mimarlık

ve dekorasyon danışmanlığı hizmeti veriyor.